miercuri, 12 noiembrie 2014

Dupa apariția tramvaielor Imperio, cocalarii au decis să le cumpere, pentru a impresiona fetele

O dată cu apariția IMPERIO, cocalarii au intrat într-o mare frustrare: mașinile personale -mult mai scumpe decât locuința în care locuiesc (sau plătesc chirie)- sunt varză pe lângă forma și designul noilor tramvaie. Sunt mai mari, mai spațioase și fac foarte puțin zgomot. Unde mai pui că nici nu ai nevoie de loc de parcare?  

Valuri de cefe-late au rămas cu buza umflată după ce au constatat că tramvaiele Imperio atrag privirile trecătorilor si, dar mai grav, privirile tuturor domnișoarelor. Una dintre ele a declarat în exclusivitate pentru CitricShow: "De când au apărut tramvaiele astea nici nu mai am chef să ma ducă acasă de la școală baieții care au carnet. Pur și simplu trebuie să aștept în statie câteva minute până vine, dar știu că duce acasă în siguranță și nu ajung să fiu pipăită prin eu știu ce parcare".



Posesorii de bolizi gen BMW sau Audi seria A se gândesc serios la achiziționarea unor astfel de tramvaie pentru că acestea prezintă o serie de avantaje comparativ cu vechiculele pe 4 roți:
- nu consumă benzină sau motorină, este ECOlogic, deci se pot face economii serioase
- în caz de accident cu o mașină, acestea sunt avariate puțin, spre deloc, de unde costul foarte mic la reparație
- poti duce un numar însemnat de oameni de la care poti să ceri o mică sumă, cu care iti poți plăti chiria la o casă mai scumpă decât actuala mașină
- tramvaiele au dimensiuni mai mari decât orice mașină din comerț, de unde și faptul că poți fi văzut de departe, deci nu te ratează nimeni.
- în cazul în care nu ești primit în club pe motiv că porți pantofi cu bot de rață, poți da party în interiorul a doua vagoane, și ieși mai ieftin. Țuica de prune o poți aduce de la bunici și o poți vinde petrecăretilor.
- nu faci pană și nu rămâi noaptea în câmp, tramvaiele nu circulă pe câmp.

Există și un dezavantaj: prețul. Pentru achiziția unui astfel de vehicul este nevoie să fie vândute și mașina și locuință din dotare, precum și încă 2-3 mașini ale unor tovarăși, preferabil din cei care oricum îți datorau bani. Ce mai contează când îi poți plimba ulterior cu mașina?!

Colonelul Turture de la Politia Rutiera anunță că singura condiție pentru a intra în posesia unui astfel de tramvai este ca doritorii să treacă de un examen de conducere al tramvaiului, după ce au terminat un curs. Acest fapt a dus la apariția unui număr mare de oameni care și-au depus deja dosarul la sediul Companiei de Transpor Arad în vederea susținerii cursului de atestare a conducerii tramvailui.

Compania de Transport Public Arad a comunicat în cursul zilei de astăzi, că este din ce în ce mai greu să facă față numărului impresionant de aspirați care doresc să facă cursul de conducator de tramvai. "Încercăm să pregătim valul de doritori în ale condusului tramvaielor inclusiv în ture de noapte, pentru a nu se crea acele cozi interminabile la depunerea dosarelor cu care ne-am confruntat zilele trecute", a declarat directorul CTP Arad, Flaviu Dascălu. "O mare problemă avem cu cei care pe foaia de cerere scriu <tranvai> în loc de <tramvai>. Conform legii, avem dreptul să-i penalizăm să fie scoși din lista de examinare, deoarece conform legii, au voie să conducă un vehicul doar acei oameni care știu să scrie și să citească", a mai declarat acesta.

Ne bucurăm, cu surprindere, că e din nou "cool" să fi vatman și nu rămâne decât să le urăm mult succes băieților la cursurile de condus tramvaie.





PS: Pentru cei care (totuși) nu s-au prins, tot ce scrie mai sus este (doar) un pamflet. A nu se trata serios! :) 

Disqus for CitricShow